Sunday, December 13, 2009

Jävla skrän


Det blev ett jävla liv sedan Schweiz beslöt att inte tillåta muslimer att bygga minareter i landet.
"Rena rasismen", "Förföljelse av muslimer", "Brott mot frihet att utöva sin tro", "bla-bla-yaddi-yadda-snickete-skitsnack..."

Vad fan är problemet? Rent ärligt, vill Du ha en minaret som skrålar ut muslimska böner i tid och otid utanför fönstret? I vårt kristna Sverige? Det Sverige som jagade och dödade asatroende för en jävla massa minuter sedan bara för att dom vägrade tillbe en påhittad Jesus och hans självgode farsa. Tänk efter en minut innan du sätter igång med det gamla rasistgnället igen.
Vi bor i Sverige, inte nåt arabland. Här är den officiella tron kristendomen för dom som är så pass lurade. Varför i helvetet skulle vi bygga upp en massa minareter och liknande skit bara för att vi ska verka så in i blåsvedda jäveldalen snälla och anpassa oss efter alla andra?
Nej just det. Så tyckte dom i Schweiz också och jag är jävligt glad att dom stod upp för det!
Jag ställer mig upp och gör honnör för Schweitz och beslutsfattarna där och hoppas bara vid nån icke-existerande gud att svenska beslutsfattare har samma stake. Men det vore ju knappast troligt, eller hur?

Labels:

3 Comments:

Blogger Kim said...

Och där tappade jag det sista intresset för den här bloggen. Hejhej.

Monday, December 14, 2009 11:09:00 PM  
Blogger Pan said...

*Vinkar tårögt av Kim*

Monday, December 28, 2009 9:22:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

För jävla bra skrivet. En honnör och salut för Schweiz, här är vi dock körda då det både saknas kuk och jävlar anamma hos svenska beslutsfattare. Jag är själv glad att jag flyttar från det här landet inom en snar framtid.

Sunday, January 03, 2010 6:33:00 PM  

Post a Comment

<< Home