Monday, September 01, 2008

Jag vill inte flänna, bara synas i tidningen

Sanna Bråding, B-skådis, knarkare, värdelös programvärd och desperat efter att synas i media vill verkligen inte ha sympatier. Hon vill inte att folk ska tycka synd om henne eller "vara en snyfthistoria".
Vad gör hon då? Jo, hon ställer upp på en fet sida med bilder och intervju, där och flännar värre än en godislös ungjävel utanför karamellkungen.
Och bara för att riktigt poängtera att hon verkligen inte vill framträda som en gnällig jävla idiot som inte vill att DU ska tycka synd om henne drar hon också upp att hon minsann har haft problem med anorexi och bullemi sedan hon var 11 år.
"Tyck för helvete inte synd om mig, jag är inte bara ful, dum och en jävla pundare, jag kan inte ens käka en bulle utan att spy upp den".

Carolina Gynning har just blivit nerpetad från plats 1 på Jag är en jävla idiot, jag har bara inte fattat det själv-listan.

http://www.metro.se/se/article/2008/08/28/23/4840-45/index.xml

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home