Tuesday, August 26, 2008

Gargotheron - Black Metal Supreme (2008)



1. intro - Sounds From the Necro-Desert
2. Enter Into the Necro-Wash of Darkness
3. Shrieks of the Havalina In Slaughter
4. Forest of Grimness in the Necro-Desert
5. Coyote's Blood of the Blackened Shrines
6. Hallowed be Thy Necro-Darkness
7. Bringing an End to the Sadness and Grimness of my Existence

Cloak of Displacement - Sång
War Axe - Gitarr
Mace - Trummor

Det här bara måste vara nåt jävla misstag. Jag har hört högstadieelever sitta och lira metallica utan att kunna spela instrument och det låter fan bättre än vad denna trio lyckas göra. Tack och jävla lov att skiten är limiterad till 106 exemplar. Om jag eldar upp mitt i grillen och hoppas på att de andra 105 olyckliga ägarna gör detsamma slipper ni andra förhoppningsvis höra den här skiten.
Visserligen ska bandet vara något slags black metal humor-band, men var fan ligger humorn? Vill jag höra nåt sånt lyssnar jag på Sportlov eller Gouda Borgir. Gargotheron är lika rolig som att få stora delar av skinnet bortskalat med en pennvässare, trion som bandet består av är lika begåvade på sina respektive intrument som min Paroonhaj är på att svarva träspaljé.
Ge mig en break, jag är godissugen!

Bandet har ingen hemsida, men det gör ingenting. Du vill ändå inte veta nåt mer om dom.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home