Wednesday, September 03, 2008

Infernal Hate - Upset (2008)


1. Reborn to Die
2. Black Metal Hordes
3. Dead Once again
4. War
5. Upset
6. Hellstorm
7. It is Darkness
8. Subhuman

Dominant Predator - Sång
Faceless Sinner - Gitarr
Mind Predator - Trummor

Det här kan mycket väl vara 2008 års sämsta skit jag haft i stereon. Mexikanska Infernal Hate spelar med nöd och näppe 8 låtar av ren och skär dynga. Gitarristen har just lärt sig 3 qvintaccord av sin storebror, och dom spelar han monotont under 45 minuter. Jag kan inte spela trummor, men jag är ändå helt övertygad om att jag kan göra det bättre än vad Mind Predator hackar fram under dessa 45 minuter som Faceless Sinner försöker tråka ihjäl mig. Dominant Predator har uppenbarligen frysit fast i en billig ölburk och skriker frenetiskt eftersom han fryser om läpparna. Hela skiten är inspelad på en bandspelare som inköptes av någon 1981 på Rodriges radio- och tacohandel. Tack och jävla lov är dyngan bara tryckt i 1000 exemplar.

http://www.myspace.com/infernalhate666

0 Comments:

Post a Comment

<< Home