Thursday, November 08, 2007

Jag tror det stavas D-U-M-J-Ä-V-E-L

På aftonbladet, precis där alla andra rickspuckon, seppon och jävla utvecklon samlas kan man idag läsa den chockerande historien om den stackars arme saten Niklas, 17.

Han gick nämligen till en tatuerare och köpte en ryggtatuering för 2.500 spänn, föreställandes en drake. Kinesisk sådan. Jämmer och ve!
Feg som han var så vågade han först inte visa den för lilla mamsen, och när hon sedan kom på honom.... vad gör man? Jo, man skyller på tatueraren! Natu-fucking-vis! Jag menar, herregud, hur jävla dum kan man vara som tatuerar en kille som inte bara ber om att få bli tatuerad, utan dessutom betalar för det??!
Mamman följer naturligtvis i mången andras fotspår och kontaktar vår alldeles egna Konsumentombudsman herr Aftonbladet, som skriver med rakt takt en ledsam historia som i storlek närmast kan jämföras med våldtäkter, naturkatastrofer eller felröstningarna i melodifestivalen. Katastrof! Chockerande! Fruktansvärt!!

Låt oss genast lyncha alla tatuerare och skinnflå alla som redan har en sådan vederstyggelse inkarvad på sin kropp, så att vi en gång för alla slipper denna mycket tragiska historia.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1199869.ab


P.S
För alla som tror på aftonbladets historier, samt till en viss 17-åring och dennes mamma kan jag avslöja att jag var ironisk när jag skrev ovan text...
D.S

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home