Monday, April 05, 2010

Woodscream - Pentadrama (2010)


1. Ravnovesie
2. Abbat John
3. Chernaya Smert
4. Ballada O Reke Shennon
5. Akonit

Rysk folk metal. Vad fan vill dom mig var frågan, men fick snart en förklaring. Detta mer om sedan.
Förutom ep´n så fick jag bara låttitlar på ryska kråkfötter och ingen info om medlemmar eller liknande. Låtarna ovan har jag googlat mig fram, och jag kan bara gissa att dom stämmer.

Woodscream spelar skitdålig metal med fioler och kvinnosång. Helt värdelöst om du frågar mig. Då var recensionen avklarad.

Svaret på varför dom ryska knätofsarna kontaktar mig är enkelt. Dom är fanatiska fan av Vintersorg och har gjort en cover av Otyglåten Trollslottet. Vad dom är ute efter är helt enkelt att få kontakt med Vintersorg och hör vad han tycker om skiten.
Så Andreas. Läser du detta har du några anhängare i S:t Petersburg som vill snacka med dig. Ha så kul.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Can you translate this post in english?

Thursday, June 10, 2010 4:47:00 PM  

Post a Comment

<< Home